Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

Hvad tager man på til jobsamtale??

TøjTøzen


02-06-2012 14:39

Jeg skal til jobsamtale ved en eksklusiv tøjbutik i næste uge, men jeg har ikke noget tøj fra mærket, da det normalt er liiiige dyrt nok for mig. Bør jeg købe noget fra butikken som jeg kan have på til jobsamtalen eller tror I det er lige meget??

Skriv kommentar

Kommentarer

Sarah A.


02-06-2012 17:40

Du bør klart matche stilen fra butikken..meeeen du behøver nok ikke lige dukke op i præcis de brands de sælger

 
Rebekka Andersen


03-06-2012 08:44

Sarah: Jeg er ikke helt enig. Det ville virke mest cool at have f.eks. en overdel på af samme mærke som et af de brands der sælges. Hvis du ikke har økonomien til det, skal du iverhtfald have din salgstale klar til samtalen på hvorfor at du gerne vil sælge lige præcis de eksklusive mærker der er på hylderne.

Held og lykke
Rebekka

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD